SVB, soğutulmuş NFT işlem hacimlerini çökertti: DappRadar
Silicon Valley Bank’ın (SVB) yakın zamanda çökmesi, tacirlerin Amerika Birleşik Devletleri’ndeki bankacılık krizinin ortasında varlıklarını ellerinde tutmasıyla NFT işlem hacimlerinin sayılarının azalmasına neden oldu.
Krizden önce, NFT işlem hacimleri 68 milyon ila 74 milyon dolar civarındaydı. SVB’nin 10 Mart’ta çökmesinin ardından işlem hacmi 12 Mart’ta 36 milyon dolara geriledi. Ayrıca günlük NFT satış sayısı da 9-11 Mart arasında %27,9 düştü.
Dubai’den Abu Dabi’ye: BAE’de NFT’ler nasıl kullanılıyor?
BAE, blockchain alanındaki gelişmeleri memnuniyetle karşılarken, bölgede NFT’ler gelişmeye devam ediyor. Cointelegraph, NFT’lerin BAE’de nasıl kullanıldığını öğrenmek için çeşitli yerleri araştırdı.
5 Mart’taki Ultra Abu Dhabi etkinliğinde organizatörler NFT biletleri kullandı. Biletler normal bilete benziyordu ancak zincire kaydedilme avantajına sahipti. Bu, organizatörlerin sahte biletlerle daha verimli bir şekilde mücadele etmesini sağlar. Bu arada, Dubai’de NFT’ler, araştırmacıların veri ve fon elde etmesine yardımcı olmak ve hayırseverlik için ödül olarak kullanılıyor.
NFT yıkama ticareti Şubat ayında %126 arttı: Veriler
Kripto istatistik web sitesi CoinGecko’dan yeni bir rapor, NFT yıkama ticaretinin Şubat ayında %126 arttığını gösterdi. Veriler, ilk altı NFT pazar yerinin toplam 580 milyon $’lık yıkama ticaret hacmine sahip olduğunu gösterdi.
Bu, NFT alanında yıkama ticaretinin arttığı dördüncü sürekli ayı işaret ediyor. Rapora göre, NFT yıkama ticaretindeki artış, Şubat ayındaki genel NFT ticaret hacmindeki toparlanmayla ilişkili olabilir.
Markaların güvenilir ve ölçeklenebilir NFT programları oluşturmasına yardımcı olmak için Salesforce Web3
Yazılım firması Salesforce, şirketlerin NFT’ler oluşturmasına ve yönetmesine yardımcı olmayı amaçlayan bir platform olan Salesforce Web3’ün sınırlı bir sürümünün ardından NFT’lere atladı. Platform, markaları tüketicilerle buluşturmayı ve şirketlerin müşterilerinin geleneksel ve yeni dijital ortamlarda markalarıyla nasıl etkileşim kurduğunu anlamalarına yardımcı olmayı amaçlıyor.
Şirket ayrıca Web3 platformunun, markaların Web2 ve Web3’te çeşitli deneyimler yaratmasına olanak tanıdığının altını çizdi. Bunun, müşterilerin NFT’lerle nasıl etkileşime girdiğine dair 360 derecelik bir görünüm sunduğuna inanıyor.
İlgili: Cointelegraph 2023 İlk 100 tam listesi artık dijital koleksiyon öğeleri olarak basılabilir
Nifty News: Doodles ‘artık bir NFT projesi değil’, Playboy NFT kazançlarını ve daha fazlasını açığa çıkarıyor
Popüler NFT koleksiyonu Doodle’ları, bir NFT projesinden bir medya bayiliğine taşındı. Kurucularından biri olan ve genellikle “kaka” olarak bilinen Jordan Castro’ya göre, bu artık bir NFT projesi değil. Artık bir başlangıçtan “lider medya franchise’ına” gidecek.
COINTELEGRAPH’IN NFT STEEZ PODCAST’INI KONTROL EDİN
Bu haftaki haber bülteninde, nasıl değiştirilemez belirteç (NFT) Silikon Vadisi Bankası çöktüğü için hacimler azaldı. Birleşik Arap Emirlikleri’nde NFT’lerin nasıl kullanıldığını ve NFT yıkama ticaretinin Şubat ayında nasıl %126 arttığını inceleyin. Öte yandan, yazılım firması Salesforce’un NFT alanına nasıl atladığını öğrenin ve Doodle’ların bir NFT projesi olmaktan çıkıp bir medya franchise’ına dönüştüğü bu haftaki Nifty News’i unutmayın.
NFT alanındaki haftanın en dikkate değer gelişmelerinin bu özetini okuduğunuz için teşekkür ederiz. Aktif olarak gelişen bu alana ilişkin daha fazla rapor ve içgörü için önümüzdeki Çarşamba günü tekrar gelin.