Şu anda EA, çevrimiçi tek oyunculu oyunları hakkında yorumlar yapmakla ilgi odağı oldu ve karları ağırlıklı olarak çok oyunculu çevrimiçi oyunlardan (mmo oyunları) gelmesine rağmen bu oyunları yapmaya devam edeceklerini söyledi. Günümüzün çevrimiçi oyun oyuncularının tercihleri hızla değişiyor ve EA’nın interaktif eğlence pazarında zirvedeki yerini korumak için oyuncularının istediklerine ayak uydurması gerekecek.
EA kimdir?
EA veya Elektronik Sanatlar A.Ş.., interaktif eğlence alanında lider bir şirkettir. İlk olarak 1982’de Trip Hawkins tarafından Kaliforniya, ABD’de kuruldu ve 2022 itibariyle yıllık yaklaşık 789 milyon dolarlık muazzam bir net gelire sahip.
Başta internet bağlantılı olmak üzere oyun konsolları, mobil ve avuçiçi cihazlar, PC’ler ve dizüstü bilgisayarlar için oyunlar oluştururlar. EA’nın çevrimiçi oyun dünyasındaki başarısı, 40 yılı aşkın bir süre önce kurulduğundan bu yana kesintisiz bir büyüme gördü.
Tek oyunculu oyunlar nelerdir?
Tek oyunculu oyunlar, bir oyuncunun kendi başına oynayabileceği oyunlardır. Çok oyunculu oyunların popülaritesi yıllar içinde arttığından, bunlara artık daha eski bir oyun tarzı olarak bakılıyor.
EA’nın Medal of Honor: Allied Assault ve SSX Tricky gibi tek oyunculu oyunları bugün hala oyuncular arasında yoğun bir şekilde oynanıyor.
MMO Oyunları nedir?
MMO Oyunları, çok oyunculu çevrimiçi oyunlardır ve piyasada fırtınalar estirmiştir. Bu tür oyunlar, dünyanın her yerinden oyuncuların bir an önce birbirleriyle etkileşim kurmasına ve çevrimiçi oynamasına olanak tanır ve oyun topluluğunda bir numaralı tercih olduklarını kanıtlar.
Ekranda diğer oyuncularla oynamak ve etkileşimde bulunmakla kalmaz, aynı zamanda kulaklıklar ve mikrofon parçaları aracılığıyla onlarla konuşabilirsiniz. Dungeons and Dragons (çok oyunculu çevrimiçi rol yapma oyunları veya MMO RPG’ler olarak da bilinirler) gibi eski tarz oyunlar bile birden çok oyuncuyla çevrimiçi olarak oynanabilir. Bunlar MMO RPG’LER oyun endüstrisi için gerçekten oyunun kurallarını değiştiriyor.
Pazar neden MMO Oyunlarını tercih ediyor?
EA yakın zamanda, gelirlerinin %70’inden fazlasını sağlayan diğer oyun tarzlarına rağmen, tek oyunculu oyunları şirketlerinin bir parçası olarak tutmaya devam edeceklerini duyurdu. Piyasanın çok açık bir şekilde mmo oyunlarını tercih ettiği düşünüldüğünde, bu garip bir hareket gibi görünüyor; ancak bunun nedeni daha yaşlı, sadık oyuncularını mutlu etmeye çalışmaları olabilir.
Modern zamanlarda, oyun pazarı, her oyuncu için tüm kutuları işaretledikçe mmo oyunlarını daha çok tercih ediyor gibi görünüyor. Mmo oyunları, oyunculara oyun oynarken başkalarıyla sohbet etme ve etkileşim kurma olanağı tanıyarak sosyal bir düzeltme sağlamakla kalmaz, aynı zamanda diğer oyuncuların oyun içinde neler yapabileceğini bilmeme gibi kendiliğinden bir faktöre de izin verir.
Bu oyun tarzı, oyunun kodunu zaten her seviyede çözmüş ve büyük olasılıkla oynadıktan sonraki bir gün içinde tamamlamış olan uzun vadeli oyuncular için oyunu çok daha ilginç kılıyor.
Ayrıca, mmo oyunları daha yeni ve daha yakın zamanlarda yaratılmış olma eğiliminde olduğundan, oyun içi özellikler ve efektler oyuncu için çok daha heyecan vericidir ve eski oyunlardan çok daha uzun süre dikkatlerini çeker. Tıpkı teknoloji gibi, oyuncuların kendileri de gelişti ve bir oyundan, çevrimiçi oyunların piyasaya ilk çıktığı zamana kıyasla çok daha fazla teşvike ihtiyaç duyuyor.
Spam yok, yalan yok, yalnızca içgörüler. İstediğiniz zaman abonelikten çıkabilirsiniz.
Her şeyde olduğu gibi, bir şeyi kendi başına çok uzun süre yapmak oldukça yalnızlaştırabilir. Dolayısıyla, tek oyunculu oyunlar uzun süredir ortalıkta dolaşırken, onların da günleri geçmiş gibi görünüyor ve gelecek nesil oyunlar için bir kenara çekilmeleri gerekebilir.
Crypto News Flash, bu sayfadaki herhangi bir içerik, doğruluk, kalite, reklam, ürün veya diğer materyalleri onaylamaz ve bunlardan sorumlu veya yükümlü değildir. Okuyucular, kripto para birimleri ile ilgili herhangi bir işlem yapmadan önce kendi araştırmalarını yapmalıdır. Crypto News Flash, bahsedilen herhangi bir içerik, mal veya hizmetin kullanımından veya bunlara güvenilmesinden kaynaklanan veya kaynaklandığı iddia edilen herhangi bir hasar veya kayıptan doğrudan veya dolaylı olarak sorumlu değildir.