Kripto para borsası ve Web3 teknoloji geliştiricisi OKX, “OKX Collective”in ilk sürükleyici metaverse hayran deneyimi parçasıyla ilgili son duyurusu ile geçen ay bu alanda aktif oldu.
3 Nisan’da şirket açıklığa kavuşmuş marka elçilerinden biri ve Manchester City futbolcusu Rúben Dias ile “Train Like Dias” adlı bir işbirliği.
Duyuruya göre hayranlar, Dias’ın en sevdiği antrenman tekniklerini sanal olarak deneyimleyebilecek ve koçluk ve ipuçlarına maruz kalabilecek. Deneyim, OKX Collective metaverse içindeki hayranlara açıktır.
bana katıl ve @OKX içinde #OKXKolektif En sevdiğim eğitim tatbikatlarımdan bazılarını görmek ve denemek için metaverse! Bu sizin 1’e 1 eğitim seansınız… ayak uydurabileceğinizi düşünüyor musunuz? #reklamhttps://t.co/NW2CR3YMKw pic.twitter.com/w91e9SFYRS
Ruben Dias (@rubendias) 3 Nisan 2023
OKX’in küresel pazarlama müdürü Haider Rafique, yeni sürükleyici deneyimin hayranlar arasında bağlantı kurmaya yardımcı olduğunu ve “bu teknolojinin neler sağladığının bir başka harika örneği olduğunu” söyledi.
“Web3’ün sunabileceği olanaklar çok geniştir ve yalnızca kendi hayal gücümüzle sınırlıdır.”
OKX ve Manchester City, Temmuz 2022’de resmi olarak ortak oldular ve platform, Alex Greenwood, İlkay Gündoğan ve Jack Grealish de dahil olmak üzere takımdaki diğer oyuncuların gelecekteki Web3 içeriği tekliflerini ima etti.
Cointelegraph, sürükleyici deneyim hakkında yorum yapmak için OKX ve Dias’a ulaştı.
İlgili: Olmak ya da olmamak: Gelişmekte olan metaverse’de etik, demokrasi ve ahlak
Metaverse, keşfedilecek bir sonraki sınır olmaya devam ediyor fiziksel gerçeklik arasındaki bağlantılar ve Web3 uygulamaları, “Train Like Dias” ile görüldüğü gibi. Bununla birlikte, metaverse gelişimini çevreleyen son olaylar, Disney’in bildirilmesinden sonra karıştırıldı. metaverse’ini hurdaya çıkardı bölüm.
Bu, uzayda önde gelen bir metaverse geliştiricisi olan Animoca Brands’in yaptığı söylentilerin dolaşmaya başlamasından sadece bir hafta sonra geldi. yaklaşık 200 milyon dolarlık kesinti metaverse fonuna. Animoca bu iddiaları derhal yalanladı.
Diğer taraftan, Güney Kore bir “Metaverse Fonu” başlattı 12 Mart’ta ülke içindeki metaverse girişimlerini hızlandırma niyetiyle. Otomotiv üreticisi Nissan da son zamanlarda birden fazla dosyalanmış Web3 ticari markaları ve meta veri deposunda denenmiş satışlar.