Diğer taraf sahipleri Gucci’de damladı
Lüks moda devi Gucci, Yuga Labs’ın Otherside metaverse’si için hem fiziksel hem de misli olmayan simge (NFT) formlarında gelecek sınırlı sayıda bir kolye ucu tasarladı.
Gucci’nin gümüş takısı “KodaPendant” olarak adlandırılıyor ve esas olarak Otherside’da yaratıklar veya avatarlar olarak işlev gören Koda veya Vessel NFT’lerin tutucuları için 6 Nisan’da piyasaya sürülecek.
Fiziksel zincirin kendisi 50 cm uzunluğundadır ve üzerinde “GG” bulunan Koda şeklinde bir pandantif vardır. 450 ApeCoin karşılığında toplamda 3.333 adet satış olacak (MAYMUN) cari fiyatlarla kabaca 1.930 $ değerinde bir pop.
NFT’ler satın alındıktan sonra, Koda veya Vessel NFT meta verileri bir KodaPendant özelliği ile güncellenecek ve bu da belirtecin ilişkili animasyon karakterinde fiziksel bir güncellemeyle sonuçlanacaktır.
İlk keşfin tanıtılması #OthersideRelicsByGucciA #GucciKodaPendant kökenlerine saygı göstermek @diğersidemeta. #GucciJewelry Daha fazlasını keşfet https://t.co/Fh6pSfmLHg pic.twitter.com/tNUDqLNe3h
— gucci (@gucci) 3 Nisan 2023
Bu, Otherside Relics By Gucci adlı daha geniş bir koleksiyonun parçası olarak sunulan ilk ürün ve iki marka, özellikle bundan sonra ne geleceği konusunda ağzı sıkı.
Yuga Labs, 4 Nisan tarihli bir blog gönderisinde ortaklığı açıklıyor kayıt edilmiş ikili “moda, eğlence ve oyunun kesiştiği noktada sınırları zorlamak” istiyor.
Firma, “Kapsamlı ortaklığımız boyunca, Voyager’ları moda, eğlence ve teknolojinin kesiştiği noktada sürükleyici deneyimlerle meşgul etmek için birlikte çalışacağız” diye yazdı.
Jack Daniels şıklaşıyor
Viski yapımcısı Jack Daniels, Yahoo Creative Studios ile ortaklaşa Polygon tabanlı dijital koleksiyon ürünleri ve Artırılmış Gerçeklik (AR) etrafında oluşturulmuş Web3 odaklı yeni bir kampanya başlattı.
İkili, Pokemon Go tarzı harita tabanlı bir oyunda, kullanıcıların bir “Jack Daniel’s sandığı” bulmak için belirli alanları keşfedebilecekleri beş Avustralya şehrinde bir AR mobil deneyimi başlatacak.
Sandıklar, hediye kuponları, Jack Daniel’s içki fabrikasına geziler ve üç Avustralyalı grubun NFT müzik parçaları gibi ödüller içeriyor: Winston Surfshirt, Stand Atlantic ve Psychedelic Porn Crumpets.
Toplamda kapılacak 2.000 parça var ve eğer birisi bir sandık bulursa, onu Polygon’da bir koleksiyon olarak basabilir.
Jack Daniel’s Family of Brands’ın kıdemli marka yöneticisi Dimitra Tassopoulos, 3 Nisan’da Bandt ile kampanyanın arkasındaki fikri tartışırken kayıt edilmiş:
“Medya ajansımız Starcom’a bilgi verdik ve onlara ‘biz büyük bir markayız, sınırları zorlamamız ve işleri farklı şekilde yapmaya bakmamız gerekiyor’ dedik. Ev dışı, dijital, sosyal ve etkinlikler yapacağız ama yeni ve yenilikçi fikirler bulmamız gerekiyor.”
“Grupların müzik yayınladığı ve insanların onu satın almak için sıraya girdiği zamanları hatırlıyorum. Kapak resmini görebilir ve şarkı sözlerini görmek için açabilirler. Bu, genç neslin keşfetme sevincine sahip olmadığı bir şey çünkü şarkıyı sahiplenmek yerine şarkıyı dinlediğinizde işler biraz daha az kişisel görünüyor” dedi.
NFT hırsızları Mart ayında Blur’da para kazandı
Blockchain güvenlik firması Peckshield’ın verilerine göre, Mart ayında yaklaşık 10,9 milyon dolar değerinde NFT çalındı ve bunların dörtte üçü ilk olarak Blur pazarında yeniden satıldı.
2 Nisan’da uyarı odaklı hesabından tweet atan şirket, Mart ayında çalınan NFT’lerin yarısının silindikten sonraki iki saat içinde satıldığını ve satışların %19,5’inin OpenSea’den geldiğini belirtti.
“Bir önceki aya göre %32,72 düşüşle 10,9 milyon dolar değerinde NFT çalındı. Çalınan NFT’lerin yarısı, 2 saat içinde hızla pazar yerlerinde satıldı.”
#PeckShieldAlert Mart 2023’te 10,9 milyon dolar değerinde #NFT’ler önceki aya göre %32,72’lik bir düşüşü temsil eden çalıntı
Çalınan NFT’lerin yarısı hızla 2 saat içinde pazar yerlerinde satıldı
Çalınan NFT’lerin ~%74,9’u ilk olarak şu adreste satıldı: @blur_ioardından %19,5 ile… pic.twitter.com/ymD891aeSo— PeckShieldAlert (@PeckShieldAlert) 3 Nisan 2023
Packshield, NFT hırsızlarının neden Mart ayında Blur’a akın ettiğine dair bir açıklama yapmadı.
Özellikle, pazardaki çalınan NFT faaliyeti Şubat ayında çok daha düşüktü ve platform bir token airdrop kampanyasının ortasında olmasına rağmen çalıntı NFT’lerin ilk satışlarının kabaca %20’sini temsil ediyordu.
FIFA’nın yeni AI Web3 oyunu
Federasyon futbolunun arkasındaki uluslararası yönetim organı olan FIFA, başlattı 4 Nisan’da “AI League” adlı yeni bir yapay zeka (AI) ve Web3 tabanlı mobil oyun.
AI League başlangıçta Android’de açık beta olarak piyasaya sürüldü ve yakında Apple’ın App Store’una gelmeyi planlıyor.
Oyuncunun taktikleri kontrol ederek ve oyuncu özelliklerini özelleştirerek bir antrenör olarak hareket ettiği “Yapay Zeka kontrollü karakterler arasında oynanan, 4’e 4 rahat bir futbol oyunu”ndan oluşur.
İlgili: Dinamik NFT’ler nedir?: Kullanım örnekleri ve örnekler
AI karakterleri, gerçek profesyonel oyuncuları tasvir etmez, bunun yerine bir animasyon filmindeki veya avatar tabanlı NFT projesindeki karakterleri andırır.
Web3 açısından, karakterler sonunda FIFA tarafından geliştirilen bir pazarda alınıp satılabilen NFT’ler haline gelecek. Oyun, Katar’daki 2022 dünya kupasından önce piyasaya sürülmesi beklenen bir dizi Web3 oyununun parçası olarak geçen yılın sonlarında duyurulmuştu.
Diğer Güzel Haberler
Blockchain analitik platformu DappRadar’ın 30 Mart tarihli bir raporuna göre, 4,7 milyar $ değerinde NFT işlem hacmi 2023’ün ilk çeyreğinde, önceki çeyreğin iki katından fazla. Firma, Blur pazarındaki yükseliş hareketine işaret etti. piyasayı kasıp kavurdu Şubat ayında jetonlu airdrop çiftçiliği döneminde.
Fintech officia, Hong Kong’un kripto para birimi altyapısını geliştirme taahhüdünün ışığında Kral Leung geçenlerde Japonya’yı ziyaret etti Web3 dijital varlıkları hakkındaki fikri daha iyi anlamak için Tokyo’daki politika yapıcılar ve düzenleyicilerle konuşmak.
NFT Creator, Emily Xie: Robotik algoritmalardan ‘organik’ üretici sanat yaratmak