Japon teknoloji devi Fujitsu, Amerika Birleşik Devletleri Patent ve Ticari Marka Ofisi’ne (USPTO) bir ticari marka başvurusunda bulunarak, diğer kripto ve kripto dışı finansal tesislerin yanı sıra kripto para ticareti için aracılık hizmetleri sunma niyetini ortaya koydu.
Fujitsu’nun ticari marka başvurusu, resmi belgede de kanıtlandığı gibi, “J ve I üzerinde yanlamasına s şeklinde bir girdap ile stilize edilmiş FUJITSU kelimesinden oluşan” yeni bir markayı tescil ettirmeyi amaçlamaktadır. belge 16 Mart’ta dosyalandı. Marka, mevduat kabulü, finansman kredileri ve finansal yönetim ve kripto varlıklarının takasını içeren finansal hizmetler sunmaya adanmıştır.
Yukarıdaki resim, Fujitsu’nun söz konusu hizmetleri sağlamak için ticari marka olarak kullanmayı planladığı güncellenmiş logoyu temsil etmektedir. Ek olarak, aşağıdaki kod parçası, Fujitsu’nun ticari marka talebiyle birlikte USPTO ile ifşa ettiği hizmetlere genel bir bakış sağlar.
Fujitsu’nun web3’e artan ilgisi, bir Yeni başlayanlar ve ortak şirketler için Web3 hızlandırma platformu Şubatta. Platform, dijital içerik hakları yönetimi, ticari işlemler, sözleşmeler ve süreçler gibi çeşitli kullanım durumlarında Web3 uygulamalarından oluşan çeşitli bir ekosistemin oluşturulmasını desteklemeyi amaçlamaktadır.
2023’ün başında Japonya’daki mali düzenleyiciler, küresel düzenleyicileri kripto sektörü için daha katı bankacılık kuralları uygulamaya çağırdı.
“Şirketimizde müşteri varlık yönetiminin durumu ile ilgili (16 Ocak itibariyle)” yazısı yayınlandı. Burada kontrol edin.https://t.co/Y9D2RQAsgB
— FTX Japonya (@FTX_JP) 16 Ocak 2023
Finansal Hizmetler Ajansı Strateji Geliştirme ve Yönetim Bürosu genel müdür yardımcısı Mamoru Yanase, sorunun kripto ile ilgili olmadığını kabul etti. “Son skandala neden olan şey kripto teknolojisinin kendisi değil” dedi ve suçun “gevşek yönetişim, gevşek iç kontroller ve düzenleme ve denetimin olmaması” olduğunu da sözlerine ekledi.
Dergi: Samsung’un Bitcoin ETF’si, 700 milyon dolarlık düşüş, Coinbase Japonya’dan çıkıyor: Asia Express